Hjerteforeningen Dragør/Tårnby

Generalforsamling i lokalforeningen Dragør-Tårnby

Inden generalforsamlingen er der foredrag om “Symptomer på en blodprop i hjertet” v/læge Johannes Grand, fra Sund Danmark.
Hvad er risikofaktorer, udredning og hvordan behandles blodpropper i hjertet.

Dagsorden for generalforsamlingen:
1: Valg af dirigent
2: Bestyrelsens beretning
3: Fremlæggelse af regnskab til orientering
4: Behandling af indkomne forslag, forslag fra medlemmerne skal sendes til Jytte Boller på mail: [email protected]senest d. 1. marts 2017.
5: Valg af bestyrelsesmedlemmer: på valg er Lise Christiansen (afgående formand, men modtager genvalg, dog ikke som formand) – Jytte Boller (afgående kasserer, men modtager genvalg) – Benedikte Lessow (modtager ikke genvalg)
6: Eventuelt

Efter generalforsamlingen skal bestyrelsen konstituere sig. En forudsætning for lokalforeningens fortsatte beståen er, at der minimum melder sig 2 nye medlemmer til bestyrelsen, ellers kan lokalforeningens fremtid være i fare.

Vandringer på hjertestien vil fortsætte uanset lokalforeningens bestående.

Hovedbiblioteket, Kamillevej 10 - lokale 3, 2770 Kastrup
Jytte Boller